האם עצמאי שלא הצהיר בהצהרת הון ,לפני מספר שנים ,שיש לו נכס בחו"ל(ששולם עליו כל המיסים כחוק במדינה הזאת) יוכל לעשות תהליך של גילוי מרצון עכשיו. דבר שהוא מאוד מעוין לעשות. גם כי מדובר על הכנסה מזערית ולא כדאית אחרי כל ההוצאות והמיסים שמשלמים בחול.
כן מומלץ לבצע גילוי מרצון, אשר יפוג תוקפו ביום 31.12.19.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה צורך בייעוץ אינטנסיבי. ככל וחיית תקופה ארוכה העולה על 3 שנים יש מקום לטעון שהיית תושב חוץ ואותם הכנסות שהפקת הן הכנסות שהופקו מעבודה ממדינה זרה כך שהכנסה תסווג כהנסה פטורה. צריך להבין את מכלול...
המשך תשובה