שלום, אם יש ברשותי 500 אלף ש"ח בחשבון בחו"ל (לפני העליה) ואני מעוניין לשים אותם בשוק ההון בחו"ל (לאחר העליה) האם אני פטור ממס מסגרת הפטור ל 10 שנים? תודה
כן, בהחלט פטור ממס במשך 10 שנים מכל הרווחים מחו"ל אם מקור הכסף לפני חזרתך לישראל כתושב חוזר ותיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על מכירת דירה בחו"ל - שלום רב ראובן העברות כספים הללו לא מחויבות במס. לעומת זאת ככל ותפיק הכנסה מדמי שכירות הן תהיינה חייבות בשיעור מס של 15% בישראל בכפוף להוראות האמנה. אם תמכור את הנכס עליך...
המשך תשובה