אני פנסיונרית אזרחית ארצות הברית ומתגוררת בישראל. משכתי כספים מקרן פנסיה פרטית שצברתי בשנים שהתגוררתי ועבדתי בארצות הברית. אם הייתי מתגוררת בארצות הברית הייתי משלמת מס הכנסה על הסכומים שמשכתי. האם אני צריכה לשלם מס הכנסה בישראל?
כן (בהנחה שאינך עולה חדשה/תושבת חוזרת).
לפי סעיף 20 לאמנה בין ישראל לארה"ב מחויבים במס במדינת התושבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על חשבונות בנקים, העברות כספים והשלכות מס בקשר למתנות זו שאלה מורכבת ומעניינת אנסה לענות בכמה רבדים: 1. אין מס מתנות בישראל כאשר מקבל המתנה הוא תושב ישראל. 2. קיבלתם מתנה תתעדו את המתנה בהסכם....
המשך תשובה