שלום, היו לי דודים בארה"ב שנפטרו (בעלי אזרחות אמריקאית בלבד). הם הורישו לי כסף בצורת קרן נאמנות בבנק בארה"ב. הבנק פנה אלי לצורך העברת הכסף אלי. רציתי לדעת האם אדרש לשלם מס בארה"ב או בישראל? (אני אזרח ישראלי בלבד) תודה
אין מס ירושה בישראל.
בארה"ב קיים מס עזבון, אשר משולם מתוך העזבון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה