שלום! אני נוסע לעבוד בסין עבור חברה אמריקאית למשך 5 שנים עם אופציה להארכה. רציתי לברר מה, כמה ומתי אני צריך לשלם בישראל, והאם צריך גם בסין לשלם מס?
לפי העובדות המתוארות מס תשלם תחילה כשכיר בסין וסביר להניח (כפוף למרכז חיים וימי שהייה בסין) שתחשב תושב חוץ ולא תשלם מס בישראל ברוב השנים.
לגבי השנתיים-שלוש הראשונות, זה תלוי בכמות הימים שתשהה בארץ בכל שנה (החזקה השנייה- מומלץ לשהות בישראל פחות מ- 30 יום בשנה...).
מאוד מומלץ לקבל ייעוץ לפני הרילוקיישן ממומחה מס בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה