שלום בני אינו תושב ישראלי ובעל אזרחות אמריקאית. שוהה בחול משנת 2006. רוצה למשוך את הקרן או חלק ממנה, אבל אינו מנהל חשבון בנק / עו"ש בישראל. האם ניתן להעביר אל את הקרן לחשבון שלי, באיזה אופן ואיזה הליכים ביורוקרטיים עלינו לעשות. מדובר בחב' מייטב דש . אודה לתשובתכם מיכל פרס
אני מומחה במיסוי...
מומלץ לבדוק עם מיטב ד"ש...
הערה: אין מניעה להעביר את הכסף לחשבונו בבנק בארה"ב (מומלץ שיבדוק חבותו במס כאזרח אמריקאי עם רו"ח מקומי...).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה