שלום לפני 15 שנה נפתח על שמי חשבון בארה"ב שצובר ריביות מאז אך מלבד זאת ללא כל פעילות, רציתי לשאול האם אני אמור לדווח על החשבון ולמי? אני אמור לשלם על הריבית שמצטברת בו מיסים?
קיימת חובת דיווח למס הכנסה על נכסים (כולל חשבון בנק) בחו"ל מעל כ- 1,870 ש"ח נכון לשנת 2015 או אם קיימת הכנסה מריבית מחשבון הבנק.
יש לשלם על הריבית מפקדונות/יתרת זכות בבנק מס בשיעור 15%, בניכוי המס ששולם בחו"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה