אני ואישי משכירים דירת אייר בי אנד בי בניו יורק ומקבלים את הרווחים לחשבון ישראלי. את המיסים אנחנו משלמים לרשויות שם. מה אמורים לדווח למס בישראל אם בכלל? תודה!
קיימת חובת דיווח בישראל על ההכנסות נטו מהשכירות ותשלום מס בהתאם, תוך קבלת זיכוי מהמס ששולם בארה"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אציין את השלבים להעברת הכספים בצורה חוקית ובטוחה בשל הכנסות ממכירת דירת ירושה. 1. ירושה אינה מהווה עסקה בישראל. נכנסים לנעליים של המוריש ושווי הרכישה זהו השווי שממנו יוצאים בחישוב רווח ההון. 2. יש ל...
המשך תשובה