שלום רב, אני מפיק אירוע חתונה לאחי. החתונה תתרחש במקסיקו ושכרתי שירותי עיצוב מחברה ישראלית שאני מטיס באופן פרטי. העבודה בפועל מתבצעת במקסיקו, אבל הם גם עובדים כעת מראש על העיצוב ומראים לי אופציות, האם יש צורך לשלם מע"מ בגין השירותים הכוללים? או רק השירותים שניתנים בארץ? אשמח לעזרה! תודה
יש צורך לשלם מע"מ רק על השירותים הניתנים בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, בקשר לגילוי מרצון וכן הזכאות שלך כתושב חוזר - כדי להיחשב כתושב חוזר אתה צריך להיות 6 שנים מלאות מחוץ לישראל. זה דבר שמחייב בדיקה יסודית. רבים טועים שחושבים שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון - בסוף...
המשך תשובה