שלום רב, עבור אדם פרטי, מה שיעור המס על מתן הלוואה לחברה בחו"ל לשם השקעה בנדל"ן? האם ניתן לדווח על הרווח מהעסקה בדוח השנתי או בעת חזרת הכספים לארץ? תודה
אין מס על מתן הלוואה...
יש לדווח על הרווחים (בד"כ ריבית) מההלוואה בעת קבלתם (לרוב בעת הגשת הדו"ח השנתי)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל וניתקת תושבות והגשת ניתוק תושבות בביטוח לאומי בשלב הראשון ואת מתכננת לנתק במס הכנסה בשלב השני אז אין צורך לדווח משום שתושב חוץ אינו חייב במס ובדיווח על הכנסותיו בניגוד לתושב ישראל. יודגש שיש לבחון...
המשך תשובה