שלום רב, בעלי עובד משרד החוץ ואנחנו נוסעים לשליחות בהולנד. אני כמובן נאלצת להתפטר מהעבודה. האם מגיעים לי פיצויים בגלל המעבר לחו"ל?
תחום מומחיותי הוא מסים.
מומלץ להתייעץ עם מומחה בדיני עבודה (אולי עם נציגי משרד החוץ ?)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה