שלום, ברצוני להקים חברה בהונג קונג לצורך עסק קיים (עוסק מורשה) על מנת להוריד את נטל המס. זהו עסק אונליין שלא פונה לא לישראל ולא להונג קונג. לא יהיה שינוי בעסק לאחר הקמת החברה בהונג קונג. כל ההכנסות שהיו לי עד כה מהעסק יעברו לחברה החדשה ואני אקבל הכנסה חודשית כפרילנסר מהחברה בהונג קונג. האם מס הכנסה יכול להחליט שהחברה בהונג קונג תיחשב חברה ישראלית לצורכי מס מאחר ואני הבעלים היחידי שלה ואין שינוי ממשי בעסק, וכך אצטרך לשלם מס חברות ישראלי? תודה
חברה זרה אשר השליטה והניהול בישראל, נחשבת כתושבת ישראל ובשל כך היא חייבת במס בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה