אני גר כרגע בחו"ל, בשנה האחרונה עברתי לתאילנד קופנהגן אך יש לי רווחים חלקם קשורים גם למניות בישראל, אם אני מושך את הרווחים הללו האם אצטרך לשלם את המס בישראל או בתאילנד? או גם וגם?
אם מדובר במניות, אזי כל עוד אתה מסווג בבנק כתושב ישראל, ינוכה לך מס במקור בשיעור 25% על רווחי ההון.
לגבי המהות: קביעת תושבות ראה תשובותי הקודמות בפורום...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המקרה שלך מורכב. צריך להבין ולחשב את כמות הימים שלך בישראל בהתאם לדו"ח כניסות ויציאות. אינך נחשב כתושב חוזר לפי הוראות הפקודה אולי בביטוח לאומי. חושב שיש פתרונות מתאימים יותר מגילוי מרצון אבל אתה צ...
המשך תשובה