אני גר כרגע בחו"ל, בשנה האחרונה עברתי לתאילנד קופנהגן אך יש לי רווחים חלקם קשורים גם למניות בישראל, אם אני מושך את הרווחים הללו האם אצטרך לשלם את המס בישראל או בתאילנד? או גם וגם?
אם מדובר במניות, אזי כל עוד אתה מסווג בבנק כתושב ישראל, ינוכה לך מס במקור בשיעור 25% על רווחי ההון.
לגבי המהות: קביעת תושבות ראה תשובותי הקודמות בפורום...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להיוועץ עם רו"ח או עו"ד גרמני בנושא. למיטב ידיעתי יש מס ירושה בגרמניה וגם אם אינך אזרח אבל סבא שלך כן יש תחולה. מציע שתתייעץ. לאחר הייעוץ אוכל לסייע לך בהעברת הכספים והתיעוד. ...
המשך תשובה