הבנתי שקרן השתלמות שנפדתה חייבת במיסוי לרשות המסים האמריקאית. היכן בטפסי 1040 היא מדווחת ואיך?. רציתי לקרוא על זה קצת יותר אבל לא מוצא בגוגל...תודה!
אכן נכון (כמובן בניכוי הסכום שהופקד בקופה).
היא תדווח כרווח הון - Capital gain long term
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, בקשר לגילוי מרצון וכן הזכאות שלך כתושב חוזר - כדי להיחשב כתושב חוזר אתה צריך להיות 6 שנים מלאות מחוץ לישראל. זה דבר שמחייב בדיקה יסודית. רבים טועים שחושבים שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון - בסוף...
המשך תשובה