שלום, אנחנו מתכננים לחזור לארץ לאחר 3 שנים ברילוקשיין (הבנו שזה הפרק זמן הדרוש כדי לבקש להיות מוכרים כתושב חוזר ושלא נצטרך לשלם כפל מס כשנחזור). ה-3 שנים מורכבות מ-34 חודשי עבודה בחול + חודשיים טיול בעולם שבסופו נחזור ישירות לארץ. האם זה שלא השלמנו 36 חודשים בעבודה בחול יכול להיות בעייתי? כלומר, האם ה-3 שנים המדוברות מתייחסות ל- 'ניתוק מרכז החיים מהארץ של 3 שנים' או שאנחנו חייבים להיות 3 שנים מלאות עם מרכז חיים במקום יעד ספציפי? תודה רבה
בהקשר לניתוק תושבות לא חייבים במקום ספציפי...
אולם גם בהקשר ל- 3 שנים זו עמדת הרשות בלבד ויתכנו מצבים בהם בני הזוג יחשבו כתושבי חוץ גם אם שהו תקופה פחותה מזו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה