היי אנחנו רוצים לפתוח לבן שלנו חשבון בנק בהולנד, שיוכל להשתמש בו בעתיד ובינתיים הכסף בו יצבור ריביות. אנחנו אמורים לדווח למישהו על פתיחת החשבון או לשלם על זה מיסים?
קיימת חובת דיווח בדו"ח השנתי על נכס בחו"ל (לרבות חן בנק) אשר שוויו מעל כ- 1,870 אלפי ש"ח, אלא אם אתם נדרשים בהגשת דו"ח הצהרת הון.
בכל מקרה אין חבות במס על פתיחה/אחזקת חשבון בחו"ל. קיימת חבות בדיווח ובמס על ההכנסות מריבית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה