שלום רב. אני עומד לרכוש בית מגורים באוסטרליה. מה החובות שלי בישראל מבחינת דיווח? האם אני צריך לשלם כרן מיסים?
אין חובת דיווח על קניית דירה בחו"ל, אולם קיימת חובת דיווח בעת הגשת הדו"ח השנתי, במקרה בו הנכס מעל כ- 1,870 אלפי ש"ח או אם יש הכנסות מדמי שכירות על הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה