קיבלתי הודעה שלקראת סף השנה יחלקו דיבידנדים בחברה בגרמניה שיש לי בה מניות. מה זה אומר מבחינת מיסוי בישראל? יש לציין שאני תושב חוזר נמצא בישראל חמש שנים. מה המס שצריך לשלם?
שיעור המס על דיבידנד 25% ואם בעל מניות מחזיק מ- 10% ומעלה שיעור המס 30%, אולם לתושב חוזר פטור ממס במשך 10 שנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם לנתונים שציינת חזרת מארה"ב לישראל לאחר 22 שנים. צריך לדעת מהו מועד החזרה ככל והחזרה הייתה ב10 השנים האחרונות אז יש לך פטור מדיווח על אותם נכסים ואיך חייב במס או בדיווח. כמו כן הכנסות הריבית פט...
המשך תשובה