שלום רב, אני תושב ישראלי יש לי הטבות במס הכנסה כבעל נכות. אני אמור לעבוד עבור לקוח איטלקי כולל נסיעות לתקופות ממושכות באיטליה. האם אצטרך לשלם מיסים כאן או באיטליה? תודה
בהנחה שתמשיך להיחשב כתושב ישראל, אזי תצטרך לדווח על הכנסותיך בישראל (יתכן שלא תשלם מס בכלל בשל נכותך).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה