שלום רב, יש לי דירות באירופה, ואני משכיר אותן ומקבל את הכסף לחשבון שיש לי בחו"ל. במידה וארצה להעביר משם כספים לחשבון בארץ, האם אצטרך לשלם על כך מיסים?
אתה חייב במס על כל הכנסותיך מדמי שכירות מחו"ל גם אם אתה לא מעביר אותן ארצה !
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה