1. האם ניתוק תושבות גורר אחריו הצהרה של איזו מדינה אני הופך להיות תושב? 2. האם זה מסמך לכלל הרשויות בישראל או שזה מסמך רק לרשות המיסים? 3. האם ניתן להיות תושב של שתי מדינות בו זמנית? 4. האם ניתן להיות תושב של מדינה א' לצרכי מס ותושב של מדינה ב' לצרכי ביטוח לאומי? תודה רבה
1. לא בהכרח...
2. אם אתה מתכוון לטופס 1348, אזי רק לרשות למסים
3. בד"כ לא. 2 מדינות יכולות לתושבותו של אדם...לא. באמנה המס בין שתי המדינות קיים מנגנון ליישוב המחלוקת...
4. יתכן מצב כזה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה