שלום רב, קניתי נכס ביוון בסך של 30 אלף יורו, לאחר פיצול הנכס ל- 2 דירות סך העלויות עולות על 70 אלף יורו. שאלותיי הן: 1. בעת המכירה יש לשלם מס על המכירה? 2. האם יש מס שבח על המכירה? 3. לאחר מכירת הנכס כיצד מעבירים את הכסף לארץ בדרך חוקית. 4. מהם המיסים שאני אמור לשלם בארץ על המכירה?
1. בעת המכירה יש לדווח ולשם מס על רווח ההון, בקיזוז המס שישולם ביוון.
2. אין מס שבח על נכסים בחו"ל. תחולתו רק על מקרקעין בישראל !
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
1. בעת המכירה יש לדווח ולשם מס על רווח ההון, בקיזוז המס שישולם ביוון.
2. אין מס שבח על נכסים בחו"ל. תחולתו רק על מקרקעין בישראל !
3. העברה לבנק בישראל עם המצאת האישורים המתאימים והוכחת תשלום מס בישראל.
4. כאמור בסעיף 1 יש לדווח ולשלם מס בישראל על רווח ההון בשיעור 25%, בקיזוז המס שישולם בחו"ל (כלומר אין כפל מס).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה