שלום, ההורים שלי מתגוררים בקנדה ורוצים לעזור לי ברכישת דירה בארץ. האם הם יכולים סתם כך לשלוח לי כסף? האם יש על זה איזה מיסוי? צריך להצהיר משהו בקטע של הלבנת הון וכאלה?
אין מיסוי, אולם יש להכין מסמך בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה צורך בייעוץ אינטנסיבי. ככל וחיית תקופה ארוכה העולה על 3 שנים יש מקום לטעון שהיית תושב חוץ ואותם הכנסות שהפקת הן הכנסות שהופקו מעבודה ממדינה זרה כך שהכנסה תסווג כהנסה פטורה. צריך להבין את מכלול...
המשך תשובה