שלום. אני עובד בחברה אמריקאית ועברתי להתגורר בארה"ב לפני שנה. כיצד עלי לדווח על הכנסתי לרשויות המס בישראל וארה"ב? האם ישנה אמנת מס בין המדינות שעשויה להקל עליי? מהן ההשלכות של מעבר המגורים על זכויותי כתושב בישראל?
בשל חוסר בעובדות רבות, בשל מגבלות והיקף הפורום לא ניתן להשיב על שאלתך באופן ממצה ומקצועי.
בהחלט קיימת אמנת מס למניעת מיסי כפל בין 2 המדינות. מומלץ מאוד לפנות למומחה במיסוי בינלאומי לייעוץ מקצועי בסוגית תושבותך לצרכי מס וזכויותיך במוסד לביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המקרה שלך מורכב. צריך להבין ולחשב את כמות הימים שלך בישראל בהתאם לדו"ח כניסות ויציאות. אינך נחשב כתושב חוזר לפי הוראות הפקודה אולי בביטוח לאומי. חושב שיש פתרונות מתאימים יותר מגילוי מרצון אבל אתה צ...
המשך תשובה