שחקן כדורגל שנה שלישית בנוער , שחקן חריג , במקרה ולא יסכים לתנאי הקבוצה ויסרב לחתום על הסכם ולכן לא נכלל בתקציב הבקרה של הקבוצה , ולכן לא יוכל לשחק בקבוצה , האם הקבוצה חייבת לשחרר אותו אפילו תמורת דמי השבחה ?
פיסל מסאלחה שלום רב,
יש לעשות הפרדה בין מערכת היחסים החוזית בין הקבוצה לבין השחקן, ובין השאלה מי מחזיק בכרטיס בשחקן.
ככל ששחקן מסרב לחתום על הסכם (וזו זכותו אם ההסכם לא מוצא חן בעיניו) הרי שהוא ימשיך "להיות שייך" לקבוצה, במידה והיא מחזיקה בכרטיס השחקן.
כמו כל שחקן שרוצה לעזוב, אם הקבוצה מסרבת ולא מסכימה לשחרר את השחקן, או שהיא מסכימה לשחרר את השחקן אבל אין הסכמה על גובה הפיצוי, השחקן יכול לבחור להיכנס להסגר, ואז הצדדים יגיעו לועדה למען השחקן שתקבע את סכום הפיצוי המגיע לקבוצה.
חשוב לבדוק כמובן מדוע השחקן סירב לחתום על החוזה, מה היו התנאים בו, וכד', כדי לראות שהקבוצה שסירבה לשחררו פעלה בתום לב ובצורה הוגנת.
לשאלות נוספות וייעוץ נוסף, ניתן לפנות דרך הטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה