בני משחק בקבוצת כדורסל מספר שנים הוא עולה לכיתה י ,הילד מעונין לעבור לאגודה אחרת יש לציין שבני מתחת לגיל 15 מה התקנון אומר , האם הילד יכול לעבור ללא תשלום ,קראתי את הנוהל והוא לא כל כך ברור אשמח לקבל תשובה תודה
אריה שלום רב,
ילדים מתחת לגיל 15 יכולים לעבור קבוצה ללא צורך בהסכמת הקבוצה המשחררת, וזאת על ידי מתן הודעה בהתאם לטופס שחרור קטין באיגוד הכדורסל.
מועד המעבר יעשה 30 ימים לאחר הפגרה, אם ניתנה ההודעה בחלק הראשון של השנה, או 30 ימים לאחר תום העונה אם ניתנה בחלקה השני של העונה.
לייעוץ נוסף ניתן לפנות אלי בטלפון שבמעלה העמוד.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה