היי, יש לי 2 שאלות בנושא ספורטאי פעיל בצה"ל. 1. האם על מנת לקבל מעמד של ספורטאי פעיל חובה וצריך להיות בנבחרת ישראל או אפשר להיות שחקן בקבוצה בליגת העל . 2. מתי צריך להגיש את האישורים למעמד אם תאריך הגיוס הוא נובמבר 22 , תודה.
נדב שלום רב,
לעניין סגל נבחרת - על פניו יש להשתייך לסגל הנבחרת.
בקשות לקבלת מעמד של ספורטאי פעיל או מצטיין יש להגיש כ-8 חודשים לפני הגיוס, וזאת באמצעות איגוד הספורט אליו הספורטאי משוייך.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה