שלום מה שלומך ? בני בן 8 , ישחק השנה כחריג בקבוצת קט סל. איני מעוניינת שהקבוצה תחזיק בכרטיסו אלא אני. מה המדיניות בפתיחת הכרטיס מול האיגוד ? יש לי את האפשרות לפתוח את הכרטיס בעצמי ?
שלום מיכל,
לעניות דעתי גיל 8 זה גיל מוקדם מדי כדי לעשות הסכמים בקשר לכרטיסי שחקן.
כרטיס השחקן זה רישיון של השחקן לשחק עבור קבוצה מסויימת, לכן רק קבוצות פותחות כרטיסי שחקן.
עם הזמן (ובגיל יותר מאוחר - טרום גיל 15) מומלץ לפעול על מנת לעגן את זכויות השחקן מול הקבוצה.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איגור, במקרה שלכם יש לבחון שני מישורים נפרדים: מימוש זכויות מכוח פוליסת הביטוח הרלוונטית, ובנוסף בחינת אחריות נזיקית של האגודה או מי מטעמה. ככל שמדובר בפציעה שאירעה במהלך משחק ליגה רשמי, יש לדר...
המשך תשובה