הבת שלי בת 22 ושחקנית כדורסל. יצאה בשלוש שנים האחרונות בהשאלה מקבוצת האם שלה . היא התחילה לשחק במועדון מגיל 10. היא לא שיחקה בנבחרות ישראל ורציתי לדעת כמה דמי השבחה צריך לשלם בשביל להשתחרר ולעבור קבוצה? (יש פשוט בעיה כל שנה לעבור לקבוצה שאנחנו רוצים והאגודה מתנגדת)
אלי שלום רב,
חשוב לדעת האם השחקנית תחת הסכם או לא?
אם כן - האם ההסכם הגיע לסיומו? אם לא הגיע לסיומו מתי עתיד להגיע לסיומו?
בעיקרון, שחקנית בית שההסכם שלה הגיע לסיומו רשאית לעבור קבוצה, ובהיעדר הסכמה על גובה הפיצוי הוא יהיה (כמספר עוגן) כ-60% משכר השחקנית בקבצתה הנוכחית (ולא פחות מ-3,000 דולר אמריקאי, ובלבד ששיחקה שם שלוש עונות רצופות).
שחקנית בית ללא הסכם תישאר בקבוצה עד אשר תסכים להעבירה.
בכל מקרה של אי הסכמה על האמור לעיל, ניתן לפתוח הליך בוררות על מנת להשתחרר מקבוצה ולשלם פיצוי בהתאם לנסיבות.
מוזמן לפנות בטלפון שבכותרת לבחינת המשך הליכים.
בברכה,
טל שגב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד טל שמואל פרלמן
055-4317505
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אליאב, ככל שאתה חתום על הסכם וממשיך לקיים את ההתחייבויות שלך כלפי הקבוצה, המועדון מחויב לשלם לך את שכרך בהתאם לתנאי החוזה ולדיני העבודה. איחור של כמעט חודשיים בתשלום שכר הוא עניין משמעותי, ו...
המשך תשובה