בהמשך לקתיותי אתמול שחכתי לציין שהנושים לא היגיעו לדיון אף נושה לא היגיע בהתאם לתשובתך הריני לציין שבפרוטוקול ובכל החלטה שלה לא מוזכר בקשה להםטר או היתנגדות לגיש בקשה כזאת מקש יעוץ טוב ותודה מראוש פרץ
פרץ שלום שוב
לפי נתוני השאלה אין מניעה מלהגיש בקשת הפטר ולציין בה את כל הנסיבות המצדיקות את ההפטר.
מומלץ לפנות לייעוץ משפטי לצורך הגשת הבקשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה