אני בהליך פשיטת רגל.את השיקים לשכר הדירה נותנים קרובי משפחה, שהם גם הערבים בחוזה. יכולה להיות עם זה בעיה? יכולים לדרוש ממני להוסיף ערבים? לבעלי הבית אין בעיה והמשלמים אמינים ואמידים מאד. תודה!
נ. שלום,
ככל והתשלום של שכר הדירה משולם על ידי צדדי ג' הדבר לא אמור להוות בעיה, עם זאת יש לשים לב לעניין זה במסגרת הדיווח בדוחות החודשים שמוגשים לבעל התפקיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לרבים מהחייבים בהליכי חדלות פירעון מופקדים כספים לקרנות השתלמות. תשומת לב כי הנאמן ידרוש כי כל הכספים הצבורים בקרנות ההשתלמות עד לתום תקופת תוכנית הפירעון יוקנו לקופת הנשיה (גם במקרה ותקבל ק...
המשך תשובה