בהליך של פשיטת בנאדם שחייב למישהו פרטי כמו הלוואות חוץ בנקאיות אבל מהמשפחה לא חברה או משהו פתחה תיק בהוצלפ עכשיו זה 120 אלף בגלל ריביות מה עושים יש הבדל בין זה לבין מישהו שחייב לבנקים או לחברות ויזה פאלפון? מה ההבדל?השאלה מה קורה זה אפשרי או לא ללכת לפשיטת רגל בדבר כזה?
רונית שלום.
ניתן לפנות לפשיטת רגל בגין חוב הלוואה וכן בגין חוב לבני משפחה.
כמובן שיש לבדוק את ההתאמה להליך פשיטת רגל ואת כדאיות ההליך באמצעות עורך דין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה