קיבלתי עכשיו מכתב ממשרד עורכי דין שמייצג אתת בנק פועלים למשרד קוראים בלש בר אולפןןן יש לי שם הלוואה של איזה 100 אלף שאין לי מושג איפה הלך כל שנה וחצי שהפקדתיי זה היה 98 נשאר יותר אין לי איך לשלם ואין לי כלום איך בדיוק אני אמור לומר להם את זה?
לירוי שלום
אם אין ביכולתך לשלם את ההלוואה, כדאי שתבדוק האם אתה יכול לגייס כספים לשלם אותה, ממקורות כגון: משפחה, חברים וכו'.
ייתכן שלבנק יש ערבים להלוואה או נכס שהוא יכול לגבות ממנו ואז העלויות תהיינה כבדות.
אם התשובה שלילית, כדאי להתייעץ עם עו"ד לגבי ההליך המשפט שטוב לנקוט בו כדי להגן על עצמך, כגון פשיטת רגל.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה