שלום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי הפטר חלוט בתנאי שאפקיד 25,000 ש"ח במשך חצי שנה . יש לי כרגע סכום של 15,000 ש"ח . במידה ואפקיד סכום זה האם יסירו לי את המגבלות ? או שהמגבלות ממשיכות עד שכל הסכום יופקד ?
גלית שלום
ברכות על ההפטר.
כאשר ניתן הפטר מותנה, המגבלות ממשיכות עד למתן צו הפטר חלוט (צו סופי).
ולכן, עלייך לשלם את כל הסכום ואז להודיע לבית המשפט בכדי שיוציא צו הפטר חלוט.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לפורום בנקאות. ככלל, ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. בברכה, ...
המשך תשובה