שלום, אני באיחוד תיקים ויש לי 6 תיקים (כולל בנק) החוב התחיל בסכום של 100 אלף שקל ועכשיו גדל ל400 אלף וקצת יותר (במיוחד של הבנק). אם אני ניגש להסדר נושים לפי סעיף 19 א הבנתי שנאמן שממונה מחשב את החובות מחדש ומקטין את הריביות שנוצרו בתיקים. מה החישוב של הריבית של החובות בהליך זה ?
זו שאלה למומחה חשבונאי (רו"ח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות בשאלה לפורום הוצל"פ ככלל, במקרה ונפתח נגדך תיק הוצל"פ היתרה בתיק כוללת חוב בסיסי, ריביות, שכ"ט עו"ד ואגרת פתיחת תיק ואולי הוצאות נוספות אם היו. בברכה, רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה