שלום, שמי יהושוע. לפני 3 שנים הגשתי בקשה לפשיטת רגל. החוב שלי עומד על 600,000 ש"ח (בגלל לריביות החוב גדל). שנה וחצי שילמתי אבל לאחרונה הפסקתי לשלם (הסכום היה לי גבוה) לאחרונה נכנס לתיק סכום כסף 200,000 ש"ח (ירושה) שאלותיי: האם עלי לפנות לפנות לכונס או למנהל המיוחד ולבקש להגיע להסדר? האם ההסדר יכול להתקיים או שבגלל שלא שילמתי תקופה של שנה בערך, אני אוכל אותה והבקשה שלי תתקבל בסירוב? תודה רבה!!!!
יהושע שלום
הסכום שנכנס לקופה הוא משמעותי מאד ונראה כי הוא יכול לפתוח לך דלת להגעה להסדר / הפטר.
נסה להידבר עם המנהל המיוחד בעניין זה, רצוי בליווי של עו"ד מטעמך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה