הוכרזתי כפושט רגל לפני 1 שנה ולאחר החג אבקש הפטר. מה דינם של קנסות חניה עירוניים ושל מרכז הקנסות, ובמידה ואינם נכללים איך נפטרים מהם?
מנחם שלום.
בהתאם לפסיקה עדכנית, קנסות חניה אינם ברי הפטר כך שהרשויות עשויות לשוב ולתבוע אותם לאחר צו ההפטר.
מומלץ להגיע להסדר עם הרשויות.
בהצלחה בבקשת ההפטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה