שלום רב. אני נמצאת לפניי הגשת הפטר לאחר 5 שנים בפש"ר מבדיקה שעשיתי מול הכונס יתרת חובי להיום 20.000 ש"ח. ברצוני לדעת אם אני ישלם את מלוא סכום זה מבלי לבקש הפטר האם גם זה מצב שיצטרך דיון והגשת בקשה בבית משפט?או שיקצר את כל ההליך. תודה על תשובתך.
זהבה שלום
לא כל כך הבנתי. האם תביעות החוב שהוגשו עומדות על סך של 20,000 ש"ח? זהו סכום נמוך מאד לפשיטת רגל.
בכל מקרה לא מומלץ לבצע תשלומים ללא הגשת בקשה מסודרת לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה