שלום, אבקש לדעת כיצד מחשבים דווידנד המגיע לנושים במועד בו אני מעוניין להגיש בקשה להפטר, במסגרתה אני רוצה להעריך מהו אחוז הדווידנד המגיע לנושים מהסך המצוי בקופת הכונס? כלומר מהי נוסחת הקסם שאין למצוא אותה באף מקום המתייחסת לאחוז הדווידנד? תודה רבה.
אביב שלום
דיבידנד ברוטו הוא הסכום המצוי בקופה או שיהיה מצוי בקופה בעת מתן צו ההפטר, ואת הסכום מחלקים בסכום תביעות החוב המאושרות.
דוגמה: אושרו תביעות חוב בסך של 200,000 ש"ח, בקופה מצוי 100,000 ש"ח.
הדיבידנד הוא 50%.
כדי לחשב דיבידנד נטו יש לערוך בנוסף, הפחתה של ההוצאות, שכ"ט נאמן ואגרת ההשגחה, על פי תקנות השכר.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה