שלום. אני בתהליך של פשיטת רגל . עוד לא קיבלתי הפטר. אבל בזמן שיש לי בעיות עם הבנק הקודם פתחתי חשבון בנק חדש. נתנו לי מסגרת מינוס של 2,000 שקל בבנק החדש . האם כשאני אקבל את צו הכינוס בעוד כחודשיים אז פתאום יסגרו לי את המסגרת של המינוס?
רוני שלום,
במסגרת הליך פשיטת רגל גגל ולמעט מקרים חריגים בתי המשפט כמו גם הבנקים אינם מאפשרים ניהול של חשבון ביתרת חובה אלא רק ביתרת זכות בלבד. לאחר מתן צו הפטר המשך ההתנהלות בחשבון כפופה לשיקול דעת הבנק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככלל, בנק מחויב לאפשר פתיחת חשבון בנק ליחיד בחדל"פ (חשבון ללא אשראי וכן חשבון מוגבל בהתאם לקבוע בחוק), למעט במקרים חריגים (כדוגמת חשש להלבנת הון בחשבון ו/או פעילות לא חוקית בחשבון, וכן במק...
המשך תשובה