שלום רב, אני נמצאת בהליך פש"ר.האם יש תקופה שאחריה מקבלים את ההפטר גם אם החייב עצמו לא מבקש? הכנ"ר כבר קיבל לאחר אישור משפטי כספי תגמולים וקרן השתלמות-האם אני אמורה בסופו של תהליך להשאר ללא קצבת פנסיה? הליכה להליך פש"ר היא בכדי שבשלב מסוים אפשר יהיה להשתקם,כיצד אפשר אם כשאגיע לגיל הפנסיה בעוד כ-10 שנים אהיה משוללת קצבה?
את אמורה להגיש בקשה להפטר. מומלץ לפנות ראשית לנאמן ו/או הכונס הרשמי לפי העניין ולבדוק את עמדתו לבקשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במקרה והמוריש נפטר לפני מתן ההפטר (גם אם לא ניתן צו ירושה טרם ההפטר) הנאמן עשוי לדרוש לקבל את חלקו של החייב לטובת קופת הנשייה גם לאחר ההפטר. בכל מקרה מומלץ לפנות לייעוץ משפטי פרטני טרם ב...
המשך תשובה