חתמתי ל"חברה " ערבות על דירה בשכירות , הגב' עזבה והשאירה חובות , בעלת הבית תבעה אותי על שטר ערבות עליו חתמתי , שאלתי האם יש אפשרות לתבוע את אותה חברה , מכיוון שזו לא משלמת ומתחתקת מהעניין , זה לא הוגן , יש אפשרות לקבל עזרה בתביעה שכזו ?
אתה יכול לתבוע את השוכרת בגין כל שקל שתאלץ לשלם מכיסך עבור חוב השכירות שלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה