לפני מספר ימים כתבת לי שבגלל שאנחנו מרוויחים 11000 ש"ח ביחד אנחנו לא זכאים לסיוע כנראה, אבל אן לנו רכוש ו 2 קטינים בבית פחות מגיל 5 זה לא נחשב? מה גם שאן לי כסף לעורך דין אפשר להגיש בלי עורך דין? מה צריך לעשות ? מיואשת אנא עזרה אנחנו עוד מחכים לפגישה בסיוע עם עורך דין עוד לא נתנו לנו שום תשובה אם כן או לא
לאחר שתקבלו תשובה מהלשכה לסיוע משפטי תהיו חכמים יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב האם ניסית להגדיל את הלוואת המשכנתא לטובת תשלום חובות? בעיקרון, הנאמן ינסה למקסם את ההכנסות / תשלומים / זכויות היחיד / חייב לטובת הנושים. במידת הצורך הוא יפעל למימוש זכויותיך גם בדירה. ...
המשך תשובה