שלום לפני שפניתי לפשטר הייתי מוגבל באמצעים תיק איחוד שכל תיק היה נכנס אם נפתח שאלה שלי נגיד מבטלים את הצו כינוס ואני חוזר להוצאה לפועל אני חוזר לאיחוד שהיה לי
שימי שלום ,
כאשר מבוטל הליך פשיטת הרגל ע"י בית המשפט ניתן לפעול במסגרת כל תיקי ההוצאה לפועל כנגד החייב. (לא ציינת האם כיום תיק האיחוד שלך עדיין קיים או שמא פוזר)
במידה ויבוטל הליך פשיטת תוכל להגיש בקשה לרשם ההוצל"פ במסגרת תיק האיחוד (וככל ותיק האיחוד לא פוזר) להותיר את תיק האיחוד על כנו (יכול להיות שתתבקש מחדש להגיש מסמכים עדכניים , שאלון וכתב ויתור על סודיות ואולי אף בקשה מחודשת)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והחיוב הנטען בפנייתך מקורו בחיוב פלילי , הרי הוא נותר לאחר ההפטר / סיום הליך פש"ר / חדל"פ (בדרך כלל הרשויות מקפיאות את הליכי הגביה במהלך פשיטת רגל / חדלות פירעון) ושבות לפעול לגבייתו לא...
המשך תשובה