שלום...אני אם חד הורית עם 5 ילדים קטינים...מגיע לי מענק עבודה ואני בהליך פשיטת רגל...את כספי המענק אוכל לקבל או שיפקידו לקופת הכונס בבנק מזרחי??? מעקלים את הכסף שמגיע לי מענק עבודה?...אני עובדת שכירה...תודה על עזרתכם
אילנית שלום,
קבלת החזרי מס (במידה ואין לך חוב לרשויות המס) הינה ככל הכנסה שעלייך לדווח למנהל המיוחד/ נאמן על הכנסותייך - מס הכנסה בדרך כלל אמור להעביר את הכסף לחשבון הבנק שבבעלותך.
לגבי הכספים- יכול להיות מצב שבו שתוגש בקשה ע"י המנהל המיוחד בהתאם, אך לא בטוח שהכספים יועברו כולם לטובת קופת הכינוס .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה