שלום, היה דיון בתיק ואני כרגע בהפטר מותנה ל-3 שנים. אני מעוניינת לערער על ההפטר האם זה ניתן? מה גם, הייצוג שהיה לי היה לא טוב בכלל, מה ניתן לעשות? אני מרגישה לא שלמה ואני לא יכולה לסמוך על העורך דין הקודם כי הטיפול שלו בתיק היה גרוע ביותר.
סופי שלום,
בכדי לדעת אם ניתן לערער על ההחלטה שניתנה בדיון ההפטר יש לבחון כמה זמן חלף מאז ההחלטה, ובנוסף יש לבחון, מקצועית, את סיכויי הערעור.
בהמשך למה שכתבת אבהיר כי ככל והייצוג היה לא טוב, כדברייך, ועל בסיס זה ניתנה ההחלטה כפי שניתנה - לא ניתן לערער מהטעם ש"הייצוג היה לא טוב".
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה