שלום היה חוב עבר לבק בשנת 2004 שולם החוב אין לי חשבון היום באותו בנק אבל יש הערה במחשב לקוח בעייתי נכון להיום אין לי בעיות אני בעל חברה אבל בבנק הזה הערה לא נמחקת בסך הכל היה מודבר על 25000 ש"ח ששלומו כמה זמן צריך לסבול מיזה והאם יש דרך למחוק את הערה זה מופיע כל הזמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה