פשטתי רגל בשנת 2015 וביולי קיבלתי הפטר מלא, עברו יותר מ-3 שנים ועד עכשיו יש הגבלות לקבלת כרטיס אשראי ב-BDI והכל בנק גם שיש לי כסף סגור בחשבון לא נותנים לי בטענה שיש הגבלה בהוצל"פ. פניתי להוצל"פ והוצאתי מהם דוח שאין לי שום הגבלה, בינתיים זורקים אותי ממקום למקום מה עושים? ומתי תוסר ההגבלה?
אלי שלום,
נא פנה לפורום הייעודי בנושא BDI באתר זה.
https://www.din.co.il/forum194
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה