שנתיים אחרי שקיבלנו הפטר מבית משפט אנחנו ממשיכים לקבל את המכתבים עם חוב שצריכים לשלם עם עיכוב יציאה לחו"ל וכיוב'. העו"ד שלנו טוען שזו טעות של כנ"ר וצריך להגיש בקשה לבית משפט לבטל את כל התיקים ודורש על זה שכר טרחה. האם זה חוקי, ובאיזה כיוון אנחנו צריכים להמשיך? תודה
התשובה תלויה בהתקשרות שלכם עם עו"ד כלומר מה נקבע בהסכם שכר הטרחה ביחס להליכים לאחר צו הפטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה