קראתי כאן שבדיון אחרי 18 חודשים תהיה צריך עוד חצי שנה ואז אכריז עליך פושט רגל עכשיו לשאלה לא מכריזים על בנאדם ביום של הדיון שעבר 18 חודשים?
אביהל שלום,
כיום בתיקי רפורמה (בדר"כ בתיקים שהחלו מחודש 9.13) הדיון בהכרזת החייב כפושט רגל אמור להיקבע כ 18 חודשים לאחר מתן צו הכינוס לנכסי החייב- לעיתים הדיון נקבע מספר חודשים לאחר מכן.
ההכרזה תלויה במספר פרמטרים שונים ובניהם בין היתר התנהלות החייב בהליך , צבירת חובות בחוסר תום לב וכיוצ"ב. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב צו שיקום כלכלי ניתן ע"י בית המשפט לאחר שמונחת בפניו הצעת הנאמן, עמדת היחיד (החייב) ועמדת הממונה. בדרך כלל יתקיים דיון בעניין הצו בפני בית המשפט שקבע את הצו לפתיחת הליכים. רצוי להגיע להסכמות...
המשך תשובה